Mooie eindejaars-nieuwsbrief van Onderling Sterk!
Vlak voor de Kerstvakantie verscheen de jaarlijkse nieuwsbrief van Onderling Sterk. Onderling Sterk is dé belangenbehartiger dóór en vóór mensen met een verstandelijke beperking. Onderling
Vlak voor de Kerstvakantie verscheen de jaarlijkse nieuwsbrief van Onderling Sterk. Onderling Sterk is dé belangenbehartiger dóór en vóór mensen met een verstandelijke beperking. Onderling
Vers van de pers: de decembereditie van onze papieren nieuwsbrief. Hierin ontdek je wat zaVie – ook voor jou – doet. We vertellen je over
De al bijna twee jaar durende coronapandemie heeft grote gevolgen voor ons leven en voor de zorg. Vanwege het toenemende aantal coronapatiënten is en wordt
Draag jij het onderwerp toegankelijkheid een warm hart toe? Dan bij je heel erg welkom in onze nieuwe werkgroep Toegankelijkheid! Samen bouwen wij aan het
Twee maanden geleden werd mijn moeder gediagnosticeerd met dementie. Zij was al een tijdje wat verward. En inderdaad, zij bleek ‘beginnend dement’. Door corona duurde
Iedereen heeft of krijgt op een zeker moment te maken met zorg of ondersteuning. Zelf, als naaste of mantelzorger heb je vast wel ervaring met
Op vrijdag 8 oktober hebben we samen met Marketing Groningen en het internetbureau Insiders officieel de krachten gebundeld in een samenwerkingsovereenkomst voor het nieuwe platform
Voor de faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschappen van de RUG zijn wij op zoek naar mantelzorgers die ervaring hebben met geestelijke verzorging dichtbij huis en deze
Op 14 juni 2016 was het vijf jaar geleden dat het VN-verdrag Handicap in Nederland werd ondertekend. Dit verdrag heeft als doel het verbeteren van
De commissie Mobiliteit is een gezamenlijke commissie van Platform Hattinga Verschure, Zorgbelang Groningen en zaVie. Samen werken we aan verschillende onderwerpen waar we allemaal mee
Deze zomer verscheen onze eerste papieren nieuwsbrief van dit jaar. Hierin ontdek je wat zaVie voor jou doet. En krijg je een inkijkje in onze
Dit voorjaar startte het online onderzoek naar ervaringen van inwoners van de provincie Groningen met telefonische consulten en beeldbellen. Door de coronapandemie, toenemende digitalisering en